Evid. číslo: A1807

Prodej dokončeného projektu "Apartmány Hubertus" v lázních Karlova Studánka, Jeseníky (Praděd) - 34 bytů a 6 nebytových prostor

Aukce Výběrové řízení - 3 kola
Vyřizuje Petr Charvát
Email charvat@gaute.cz
Telefon 739602406
Začátek 29.03.2016 13:00:00
Aktuální čas 20.04.2024 08:04:40
Konec 1. kola 01.06.2016 15:00:00
Místo předložení návrhu GAUTE, a.s., Lidická 26, 602 00 Brno, 5. patro, nebo www.verejnedrazby.cz/A1807
Čas předložení návrhů 2.kola do 02.06.2016 12:00:00
Čas předložení návrhů 3.kola do 02.06.2016 15:00:00
Poplatek za dokumentaci NE
Požadovaná minimální cena 65 000 000 Kč
Možnost nevyhlásit vítěze Ano
Zbývá Aukce vypršela!
Požadovaná kauce 4 000 000 Kč
Kategorie energetické náročnosti B
Aukce Výběrové řízení - 3 kola
Vyřizuje Petr Charvát
Email charvat@gaute.cz
Telefon 739602406
Začátek 29.03.2016 13:00:00
Konec 1. kola 01.06.2016 15:00:00
Místo předložení návrhu GAUTE, a.s., Lidická 26, 602 00 Brno, 5. patro, nebo www.verejnedrazby.cz/A1807
Čas předložení návrhů 2.kola do 02.06.2016 12:00:00
Čas předložení návrhů 3.kola do 02.06.2016 15:00:00
Poplatek za dokumentaci NE
Požadovaná minimální cena 65 000 000 Kč
Možnost nevyhlásit vítěze Ano
Zbývá Aukce vypršela!
Požadovaná kauce 4 000 000 Kč
Kategorie energetické náročnosti B

Popis

Prodej nového kompletně dokončeného rezidenčního projektu - APARTMÁNY HUBERTUS v jedinečné lokalitě lázní Karlova Studánka, na úpatí nejvyšší moravské hory Praděd.

Celková podlahová plocha všech bytových a nebytových jednotek, vč. teras a sklepů: 3.468m2
34 bytů - 1kk - 4kk
6 nebytových prostor
34 parkovacích míst pod budovou


Celý komplex je postaven v nezaměnitelném architektonickém stylu místního prostředí s exkluzivní polohou a nabízí celem 34 bytů o velikosti 1kk - 4kk s výhledem na místní vodopády. Dále je součásti budovy 6 nebytových prostor vč. připraveného prostoru pro restauraci. Ke každému bytu patří parkovací místo v podzemní garáži pod budovou, sklep, vybavená lyžárna. Při stavbě byly použity výhradně nadstandardní materiály (kámen, dřevo, kov).  Přímo od budovy pravidelně odjíždí autobus směr Praděd-Ovčárna, Malá Morávka a Ludvíkov.

Kategorie energetické náročnosti budovy: B

Bližší popis lokality a předmětu prodeje je uveden v příloze této aukce - A1807_informační memorandum.pdf

Předmět prodeje tvoří:
- bytové a nebytové jednotky zapsané na LV č. 79 pro katastrální území Karlova Studánka, obec Karlova Studánka, u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, KP Bruntál, vymezené podle zákona č. 72/1994 Sb. v budově č.p. 95, byt. dům, v části obce Karlova Studánka, zapsané na listu vlastnictví č. 51 pro katastrální území a obec Karlova Studánka, u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, KP Bruntál postavené na pozemku parc.č. 121/1, zapsán rovněž na listu vlastnictví č. 51 pro katastrální území a obec Karlova Studánka, u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, KP Bruntál.
Přesný výpis je uvedený v Příloze č. 1 - Předmět prodeje.pdf

 
Dispoziční řešení a plocha podlaží:
Projekt se skládá ze dvou budov, vzájemně propojených. V přízemí se nachází prostor připravený pro provozování pizzerie s velkou terasou, včetně připraveného technického zázemí. Dále se v přízemí nachází dalších 5 nebytových jednotek vhodných k provozování služeb (půjčovna lyžařského vybavení apod.). Součástí nebytových prostor je i sociální zázemí.

Celková plocha všech bytových jednotek: 2,445m2, plocha teras a balkonů: 432m2, plocha sklepů: 105m2
Celková plocha všech nebytových jednotek: 486m2


Členění jednotlivch podlaží je uvedeno v půdorysech uvedených v příloze této aukce.
Standardní vybavení a zařizovací předměty jsou uvedeny v příloze této aukce - standardní vybavení.pdf

IS: vodovod, kanalizace, elektro, plyn

Průkaz energetické náročnosti budovy je uveden v příloze této aukce - protokol energetické náročnosti budovy.pdf

Podle čl. I. odst. 5 Obchodních podmínek účasti na elektronické aukci v systému společnosti GAUTE a.s. provozovaném na adrese www.verejnedrazby.cz je pro možnost účasti v této aukci (výběrovém řízení) provozovatelem požadováno uzavření Smlouvy o složení kauce. Smlouva o složení kauce musí být uzavřena písemně a podpis na Smlouvě o složení kauce musí být úředně ověřen. Smlouva o složení kauce je uveřejněna v Prováděcí dokumentaci. Tato je zájemcům v systému k dispozici po registraci - Smlouva o složení kauce.pdf.

Nabídku kupní ceny může účastník, který v rámci prvního kola tohoto výběrového řízení uzavřel Smlouvu o složení kauce a řádně uhradil kauci, učinit elektronicky v systému nebo v písemné formě v zapečetěné obálce a to na předpsaném formuláři, který je uveřejněn v Prováděcí dokumentaci. Tento je zájemcům v systému k dispozici po registraci - Formulář pro předložení nabídky FO.pdf nebo Formulář pro předložení nabídky PO.pdf. 

Termin konání prohlídek:
Termín prohlídky lze dohodnout individuálně a to mailem na: charvat@gaute.cz nebo na tel. 739 602 406, p. Charvát.

Místo konání prohlídky:
Sraz zájemců o prohlídku je na adrese: Karlova Studánka č.p. 95, 793 24 Karlova Studánka
GPS souřadnice: 50.0749053N, 17.3005381E

Forma prodeje: Tříkolové výběrové řízení na www.verejnedrazby.cz/A1807, minimální požadovaná cena ve VŘ: 65,000.000,-Kč.

Termíny: Termín složení kauce: do 1.6.2016 do 15:00hod., Termín podání cenové nabídky (2.kolo): 2.6.2016 do 12:00hod., Termín podání finální nabídky (3.kolo)*: 2.6.2016 do 15:00hod.. Kauce: 4,000.000 Kč.

*finální nabídku podávají zájemci, jejichž nabídka se ve 2. kole umístila na prvním nebo druhém nebo třetím místě (tito zájemci budou neprodleně informováni mailem, popřípadě i telefonicky). Ihned po vyhodnocení druhého kola je zveřejněna hodnota nejvyšší nabídky z druhého kola. Ihned po vyhodnocení 3. kola je zveřejněna nejvyšší nabídka ze třetího kola (=finální nejvyšší nabídka).

Podmínkou prodávajícího pro uzavření kupní smlouvy a zpeněžení je, že kupující převezme na sebe povinnost zaplatit daň z nabytí nemovitých věcí, které jsou předmětem zpeněžení, ve smyslu § 1 zákonného opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých věcí, v platném znění, tedy v kupní smlouvě bude výslovně ujednáno, že kupující je poplatníkem daně z nabytí nemovitých věcí.

Vítěz výběrového řízení je povinen nejpozději do 30 dnů ode dne vyhlášení výsledku výběrového řízení uzavřít Smlouvu o uzavření smlouvy budoucí kupní ve znění dle vzoru budoucí kupní smlouvy, který je uveřejněn v Prováděcí dokumentaci. Tento vzor budoucí kupní smlouvy je zájemcům v systému k dispozici po registraci - Vzor smlouvy o uzavření smlouvy budoucí kupní.pdf .  Kupní cena musí být vítězem výběrového řízení zaplacena nejpozději do 60 dnů ode dne podpisu Smlouvy o uzavření smlouvy budoucí kupní.

Kupující se zavazuje uhradit náklady spojené s vkladem vlastnického práva do katastru nemovitostí a náklady spojené s podáním návrhu na výmaz zástavních práv (2x kolková známka v hodnotě 1.000,- Kč).

Předmět prodeje se prodává ve stavu, jak stojí a leží (úhrnkem) dle § 1918 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

Zobrazit celý popis

Prováděcí dokumentace a přílohy

Přehled dotazů

Nikdo zatím neučinil dotaz k aukci.

sledujte:
@GAUTEaukce
sledujte:
YouTube kanál
Sledujte:
GAUTEaukce