VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ BYLO PRODLOUŽENO DO 28.4.2016!!
Výběrové řízení na prodej ubytovacího a restauračního zařízení - FARMA Olšany - dříve známo jeko Hotel U Krále. Ubytovací kapacita činí 29 pokojů, cca 77 lůžek. Kapacita restaurace činí cca 115 osob.
Předmět prodeje tvoří:
A) nemovité věci
- pozemek parc.č. St. 175 o výměře 8.275 m2, zastavěná plocha
a nádvoří, jehož součástí je budova č.p. 205, zp.využití jiná stavba, v části
obce Olšany,
to vše zapsáno v katastru nemovitostí na LV č.
1267 pro katastrální území Olšany, obec Olšany, u Katastrálního úřadu pro
Jihomoravský kraj, KP Vyškov
B) movité věci
- tvoří vybavení penzionu a restaurace - položkový rozpis je uvedený v Příloze č. 3 - movité věci.pdf
Hotel tvoří:
objekt č.p. 205 - severní část - zastavěná plocha 857m2
Dvoupodlažní objekt s obytným podkrovím, provozně propojený se západní a jižní částí. V průběhu let 1993-1998 byl objekt stavebně upravován a rekonstruován na 2 restaurace, bytovou jednotku a ubytovací pokoje pro hosty v půdní vestavbě.
Dispoziční členění je popsáno v přiloženém znaleckém posudku - Příloha č. 2 - Znalecký posudek.pdf
objekt č.p. 205 - západní část - zastavěná plocha 463m2
Jednopodlažní objekt s obytným podkrovím, provozně propojený se severní a jižní částí
Dispoziční členění je popsáno v přiloženém znaleckém posudku - Příloha č. 2 - Znalecký posudek.pdf
objekt č.p. 205 - jižní část - zastavněná plocha 1.096m2
Dvoupodlažní objekt s obytným podkrovím, provozně propojený se západní, serverní částí a objektem recepce. V roce 2010 byla část přistavěna a celé zrekonstruováno na ubytovací prostory se službami wellness v 1.NP.
Dispoziční členění je popsáno v přiloženém znaleckém posudku - Příloha č. 2 - Znalecký posudek.pdf
Dispoziční řešení, popis dalších jednotlivých staveb a jednotlivé výměry jsou uvedeny v přiloženém znaleckém posudku - Příloha č. 2 - Znalecký posudek.pdf.
Dle znaleckého posudku z 10.5.2013 je předmět prodeje oceněn výnosově na hodnotu 14,2mil. Kč. Cena obvyklá ke dni 10.5.2013 činí 18,5mil. Kč.
Podle čl. I. odst. 5 Obchodních podmínek účasti na elektronické aukci v
systému společnosti GAUTE a.s. provozovaném na adrese
www.verejnedrazby.cz je pro možnost účasti v této aukci (výběrovém
řízení) provozovatelem požadováno uzavření Smlouvy o složení kauce.
Smlouva o složení kauce musí být uzavřena písemně a podpis na Smlouvě o
složení kauce musí být úředně ověřen. Smlouva o složení kauce je
uveřejněna v Prováděcí dokumentaci. Tato je zájemcům v systému k
dispozici po registraci - Smlouva o složení kauce.pdf.
Nabídku
kupní ceny může účastník, který v rámci prvního kola tohoto výběrového
řízení uzavřel Smlouvu o složení kauce a řádně uhradil kauci, učinit elektronicky v systému nebo
v písemné formě v zapečetěné obálce a to na předpsaném
formuláři, který je uveřejněn v Prováděcí dokumentaci. Tento je zájemcům
v systému k dispozici po registraci - Formulář pro předložení nabídky
FO.pdf nebo Formulář pro předložení nabídky PO.pdf.
Termin konání prohlídek:
Termín prohlídky lze dohodnout individuálně a to mailem na: charvat@gaute.cz nebo na tel. 739 602 406, p.
Charvát.
Místo konání prohlídky:
Sraz zájemců o prohlídku je na adrese: Olšany 205, 683 01 Olšany.
GPS souřadnice: 49.2426661N, 16.8714872E
Forma prodeje: Tříkolové výběrové
řízení na www.verejnedrazby.cz/A1683, minimální požadovaná cena ve VŘ:
nebyla stanovena, cena dle znaleckého posudku ze dne 10.5.2013: 18,500.000,-Kč.
Termíny:
Termín složení kauce: do 27.4.2016 do 15:00hod., Termín podání cenové
nabídky (2.kolo): 28.4.2016 do 12:00hod., Termín podání finální nabídky
(3.kolo)*: 28.4.2016 do 15:00hod.. Kauce: 300.000 Kč.
*finální nabídku
podávají zájemci, jejichž nabídka se ve 2. kole umístila na prvním nebo
druhém nebo třetím místě (tito zájemci budou neprodleně informováni
mailem, popřípadě i telefonicky). Ihned po vyhodnocení druhého kola je
zveřejněna hodnota nejvyšší nabídky z druhého kola. Ihned po vyhodnocení
3. kola je zveřejněna nejvyšší nabídka ze třetího kola (=finální
nejvyšší nabídka).
Podmínkou prodávajícího pro uzavření kupní smlouvy
a zpeněžení je, že kupující převezme na sebe povinnost zaplatit daň z
nabytí nemovitých věcí, které jsou předmětem zpeněžení, ve smyslu § 1
zákonného opatření Senátu č. 340/2013 Sb., o dani z nabytí nemovitých
věcí, v platném znění, tedy v kupní smlouvě bude výslovně ujednáno, že
kupující je poplatníkem daně z nabytí nemovitých věcí.
Smlouva o uzavření smlouvy budoucí kupní ve znění dle VZORU uveřejněném v Prováděcí dokumentaci musí být vítězem výběrového řízení podepsána nejpozději do 30 dnů ode dne konání třetího kola výběrového řízení. Tento
vzor budoucí kupní smlouvy je zájemcům v systému k dispozici po
registraci - Vzor smlouvy o uzavření smlouvy budoucí kupní.pdf. Kupní cena musí
být vítězem výběrového řízení zaplacena do 30 dnů ode dne podpisu smlouvy o uzavření smlouvy budoucí kupní, přičemž bude zaplacena před
podpisem kupní smlouvy ze strany prodávajícího, a to do notářské úschovy
(svěřenské správy) na základě samostatné smlouvy o úschově či svěřenské správě
finančních prostředků;
Kupující se zavazuje uhradit
náklady spojené s vkladem vlastnického práva do katastru nemovitostí a
náklady spojené s podáním návrhu na výmaz zástavních práv (2x kolková
známka v hodnotě 1.000,- Kč).
Předmět prodeje se prodává ve stavu, jak stojí a leží (úhrnkem) dle § 1918 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
sledujte:
@GAUTEaukce
@GAUTEaukce